Monday, February 9, 2009

Baru menulis..


Alhamdulillah, ini pertama kali saya menulis di sini.

Sebenarnya ini satu perkara yang amat meletihkan dan menguji kesabaran hati sebenarnya untuk menyiapkan layout bagi laman ini. Maklum, ini baru kali pertama belajar meng"edit" layout2 yang meletihkan ini tapi alhamdulillah, hasilnya agak memuaskan saya kira.
Tidak lama lagi, akan saya paparkan di sini pelbagai artikel dan tulisan yang bukan menarik mata memandang dan membacanya saja,akan tetapi insyaAllah berguna. Akan ada artikel tulisan saya sendiri dan artikel-artikel dari laman-laman lain.

Harap ia berguna untuk para pengunjung laman ini. Terutamanya semua kenalan saya, sokongan kalian insyaAllah banyak membantu.

Semoga usaha yang tidak seberapa ini diberkati dan diberi pertolongan oleh Allah SWT.

No comments:

Powered By Blogger