Wednesday, June 24, 2009

Cayalah!!! Orang Manek Urai buley Pi Cuti ke Siam!!

Orang Manek Urai buleh cuti.

Sampai bila? Sampai Pilihan Raya habis!

Yang nak berikitikaf buleh beriktikaf siang sampai ke malam ,
Yang nak melancong bulehlah pergi bersiap,
Yang nak berbini dua silakan ke selatan Siam,
Yang nak berdemo buleh sedia ke lokap

Pasal apa boleh cuti???

Pokok getah di kebun siapa nak toreh?
Itik di reban siapa nak bagi makan?

U ni..Kan I dah cakap..Orang Manek Urai tak perlu menoreh sepanjang tempoh kempen.

Kenapa U tanya? Baca lah Berita nih!



Ahmad Maslan Turun Padang Untuk Bawa Perubahan - Utusan Meloya

KUALA KRAI 14 Jun - Ketua Penerangan UMNO, Ahmad Maslan turun padang baru-baru ini untuk menyelami sendiri denyut nadi rakyat di Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai, sejajar dengan kehendak Perdana Menteri dan Presiden parti, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mahukan ahli politik berkhidmat demi kepentingan rakyat.

Ketika berada di DUN Manek Urai, Ahmad menyertai penduduk setempat bergotong-royong membersihkan jalan dan kawasan perkuburan selain turut serta menoreh getah, iaitu punca rezeki 70 peratus penduduk di kawasan itu.

"Kaedah rapat dengan rakyat serta cuba menyelesaikan masalah mereka ini tentunya akan dinilai dengan baik ketika hari mengundi nanti," kata Ahmad dalam satu kenyataan kepada Bernama.







kan I dah cakapppp
U tak percayaaaa
U ni degil lah
U ni 'stubborn' lah

U bacalah Utusan! Jangan asyik baca Harakah saja!
hahahahahahaha

I suka baca Berita Harian.
Bahagian keputusan Nombor Ekor.

5 comments:

whiteraven68 said...

haha, selalu macam ni..
Bermusim..

mud said...

hahaha

"i tengok berita suka saja"

Amr said...

eH!

Lumba kuda tu sukan gak!

hahahahaha

alem said...

haha...mesti best kalo smua keja dia bole same2 menyelami..silap2 kerja rumah skali!hahaha

Amr said...

Dasat!

"menyelami senderi denyut nadi rakyat"

kalau nak menyelam kena pakai pakaian menyelam

nak tau denyut nadi orang kene pakai stetoskop

hahahahahaha