Monday, July 27, 2009

1 Ogos nanti tak perlu mandi


klik pada gambar bagi siapa yang rabun



ini sangat kelakar

macamana buleh bertembung nih?

dah kene lah tu, ada 2 grup

satu pro satu anti

ni bertembung-tembung ni pasal apa?

nak berpeluk-peluk ke?

hahahahahaha

Peringatan. para peserta demo diminta membawa payung dan baju hujan bersama unuk mengelak dari semburan air FRU


*besarlah kiranya harapan patik pada pihak Istana Negara untuk tolong menyediakan juadah ringan berupa mee hoon dan teh o beng panas. Patik khuatir lagi bimbang dengan peserta yang mungkin kelaparan dek kerana keletihan dikejar FRU dan cotanya.

4 comments:

hakimahhh. said...

salam. hafiz, yg setitis air mata gaza dkt UM tu 1 ogos gak enn? pergi tk? ho ho, mst jam gl nak pi sana. road block sana sini. hueh.

saufiahmad said...

apen ko gi gak ker...jmper di saner iAllah

pen maner ader tea o beng panas..miahaha kelako kelako..tea o beng ..tea o beng jer r miahaha..

kire cam ko mintang tea o ais panas satu miahaha

Amr said...
This comment has been removed by the author.
Amr said...

hakimah- yang kat UM tu pun 1 ogos gak. depa ada ajk men futsal kat sane aritu.

kalu nak pegi prog air mata GAZA pun FRU block jgk,
mmg sah lah depa mmg goblok!

Saufi - kahkahkah!

ko dtg shah alam nnti aq blnja teh o mak cik seksyen 2!

psssst..saufi..anak mk cik tu cun wooo..

KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN, DJEMPUT MENGHADIRKAN DIRI KE PROGRAM AIR MATA GAZA DI UM. BYK MANFAAT. ADA PEKDAH. KURANG2 TAKDA LA KENE SUMBAT DLM BLACK MARIA