Thursday, April 16, 2009

1 comments:

Anonymous said...

saya rasa saya hanyalah manusia kerdil yg x lyak nak memberi komen dlm blog ini..

tpi sya tertarik blamane isu politik diketengahkan..

entahlah..
saya sebagai rkyat di malaysia ini berasa keliru dgn ape yg terjadi dgn politik negara kita sekarang ni..

sumenye x kna di mata saya.. mne satu yg btul dan tidak x dpat nak bezakan.. tiap2 hari keluar brita tntang org politik terlibat dalam rasuah.. x kira sme ade dri parti pembangkang mahupun parti kerajaan..

sume ini menggugat kepercayaan saya sbgi rkyat yg mahukan pemimpin yg betul2 bersih dri segala perkara yg mengundang dosa..

pemimpin yg disangka baek slama ni tiba2 tercalar maruahnye dgn cerita yg dia terbabit dgn skandal mahupun rasuah.. ape nak jadi dgn pmimpin kita sekarang.. manakah pemipn yg betul2 diharapkan oleh rkyat.. yg dpat membela nasib rakyat..

kita x ptut ckap yg kte x harus ambil thu tntg politik negara kita krana politik inilah yg menntukan keamanan & masa depan negara.. jika sekrg kita dipimpin oleh golongan politik yg x berlndaskan hkum agama & membuat dosa sesuka hati.. ape akn jadi pada negara & rakyat pada masa depan..

harapan saya akan lahirlah sorang pemimpin yg dpat membimbing rkyat ke jln yg diredhai Allah satu hari nanti.. InsyaAllah..


No comments:

Powered By Blogger