Thursday, April 16, 2009

Makluman

*pihak amr-din.blogspot.com amat mengalu-alukan sebarang komen atau kritikan. Kami amat menghargai sokongan dan galakan saudara-saudari dalam pergerakan blog ini. Buat masa ini saudara habibun najar dan rakan-rakan sedang bercuti. Kami akan memberi maklum balas tentang komen-komen kalian secepat mungkin. Wallahua'lam.

2 comments:

Anonymous said...

klu x menyusahkan saya ingin bertnye tntg beberape kemusykilan:

1)pada pendapat saudara apa hukum melabur dalam asnb sebab ada sesetgh org mengatakan boleh n x haram.. dan ade sesetgh org mengatakan ianya haram sebab jenis pelaburannya x jelas..

2)ape pula hukum rebonding rambut bgi perempuan yg blum berkahwin.. adekah ia merupakn salah satu perbuatan yg mengubah ciptaan Allah..

Di pinggiran said...

Ttg soal ini, saya tak brani jwb..soal hukum halal dan haram nih, saya rasa lbh baik tny pada org yg lbh pakar.. saya bukanlah seorang lulusan agama lagipun..malah, dlm soal ASB itu, saya turut merujuk pada seorang yang memang terkenal dengan kepakarannya dalam bidang ekonomi islam iani Ustaz Zaharuddin.. Maka, saya yang jahil ini tidak berani sewenang-wenang mengatakan ini haram dan itu halal.. minta maaf dan terima kasih atas komen.. Sekurang-kurangnya saya tahu ada org yang sudi melawat 'blog buruk kawe' ini.. TQ..

Powered By Blogger